"<3"

bara jag som tycker "<3" hjärtana är fula och uttjatade? men det sitter typ som rutin i skallen att det ska  vara smilisar i varje mening, som om det registreras. man behöver typ inte tänka så mycket utan man bara sätter dit den. märkligt vad vi vänjer oss fort...

nog om smilisar... vet ni vad? inatt drömde jag en dröm som jag kommer ihåg! iallafall lite av den. jag träffade tove styrke, från idol i min dröm. helt sick. jag vet inte, vi snackade och så. och vi var typ i en källare? hon tittade i min mattebok (observera, det var en DRÖM) och sen sa hon, drömmar borde få vara oberoende..
jag undrar om denna drömmen kan säga mig något. man måste ju få drömma, om vad man vill. eller hur? haha, men varför just tove? kanske för hon är så himla cool? nej jag vet inte. men jag tyckte iallafall det var skandal att hon åkte ut från idol. nu hejar jag på erik iallafall. fast calle är också bra, jag hejar på båda. tror jag... men btw; jag ska fundera på det där med att drömmar borde få vara oberoende. tove är smart.. fast igentligen var det ju jag? hmm.. iallafall. tove rocks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0