40 minuter

HEJHOPP!
vaknade för cirkus fyrtio minuter sedan. helt underbart skönt att äntligen kunna sova länge! jag har haft lite svårt att ställa om och vaknat runt halv nio varenda dag annars. nu har en hel vecka av jullovet redan gått! bara två veckor kvar. shit! gå långsammare please! jaja, dom fyrtio minuterna jag har varit uppe har jag tagit ungefär 50 fotton med min kamera, nästan dödat min katt, kollat runt på lite bloggar, kollat min bilddagbok och nu ska jag övergå till facebook. rutiner ni vet ;)
just nu orkar jag inte ladda upp bilder. men jag lovar er att ni kommer få massor med bilder i framtiden! just wait and see. men nu: facebook. pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0