allt&lite till

hellooooooooooo!
sitter och lyssnar på bad romance och tänkte att det var dax att blogga nu :D
idag har inte hänt alls mycket, igår var jag med ico&andrea, mys pådet! först var vi på kliniken med peperoni, han är bra nu och ica kan börja sätta igång han, skitkul! är superduperglad för deras skull. sen till csyd en sväng, köpte ett helt underbart halsband, det ska jag slita med hälsan, det kan jag lova er! sen kollade vi idol, och fuuuuckkkk! hur fan kan tove åka ut? jag sörjer!

idag har jag kollat runt massa klänningar, bland annat vad jag ska ha till mitt halsband på nyår, haha! jag vill ha "den lilla svarta" gärna lite paljetter eller något sånt, något riktigt fint, kort!
på något sätt ska jag bli brun till dess, svart gör en blek, sen om det blir utlandsresa, b.u.s eller cancergrillen, det får tiden utvisa! jag ger er iallafall smakprov på lite av det jag har hittat! ha det bäst.


Kommentarer
Postat av: ericaa

för dte första såå va alla de klänningarna sjukt fina!:D för det andra så hade vi dte bäst igår ;) tack så mkt för dagen! sen va det förjäävligt att tove åkte!:O det skulle calle klart gjort! sen så håller ja med om att bbli bruun! :D det vill no alla bli, men asså så svårt att bli det på vintern?xxd hhaha, om det int finns andra alternativ, får det väl la bli cancergrillen?xd<3

2009-12-05 @ 19:50:55
URL: http://ericaap.blogg.se/
Postat av: EEERiicaaa

för det första så var de klänningarna på bilden sjukt fina!! för det andra så va dte best me er igår! tack för dagen! asså sjuuukt att tove åkte, det skulle fan calle göra! dåligt dåligt! Och håller med om att man vill bli bruuun! det vill no de flesta bli, men det ör lita svårt nu på vintern?xd men om det nt finns andra alternativ så får man väl ta cancergrillen?xd hahha<3 o dte är jätteroligt att peppermannnen e typ frisk! du får komma o rida när han e lite bättre!

2009-12-05 @ 19:54:46
URL: http://ericaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0