dagens;

Dagens humör: just nu, halv.
Dagens borde: vara nöjd med mina betyg!
Dagens frisyr: nersläppt, klämma i luggen, annars helt ofixat.
Dagens smink: (första gången jag har smink på hela veckan!!!!) men inget speciellt, foundation, puder, mascara typ.
Dagens klädsel: strumpbyxor, vit tröja, fettohalsduk, jacka, stövlar.
Dagens planer: inte många längre, maybe träffa emma igen.
Dagens saknad: mina gamla vänner.
Dagens bästa: ett sms från axel till emma. lätt bäst. uggla, snö, skolslut, kalle, att du är rik, ica maxi och allt vad de va! :D
Dagens sämsta: att det är så jävla kallt
Dagens köp: present till emelie :D
Dagens godis: toblerone, fruxo som jag gav till alexandras lillebror & kexchoklad som vi fick av cecilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0