det är kallt.

fyfan vad det är kallt! typ -4! helt galet. det känns som typ -20. jag hade seriöst aldrig klarat bo i stockholm eller så. där e typ -20 nu, det måste kännas som -40 minst! galet. jag hade dött.
jaja, riktigt najs dag idag. var precis och formade ögonbrynen och mamma vaxade benen. annars har det bara vart en väl behövd slappdag. sjukt skönt! jag är trött som en gris fast jag sov till halv elva idag. måste börja lägga mig tidigare och börja vakna när det är ljust igen! pappa står och gör potatismuffins till nyår nu. säkert 100 stycken. då märks det nog inte om jag tar en. för jag kände precis att jag var väldigt hungrig. jaja, talk later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0