det här gör jag när jag har tråkigt:

vem:
hånar du: DEJ!
längtar du mest efter: tolvåkerfolket trorjag.
vill du helst slippa: ingen kommentar
stör du dig på: några puckon i min klass :)

vilken:
tidning läser du: FRIDA, vr, andra roliga tidningar som jag råkar komma över. (gärna med hästar)
buss åker du oftast: ingen. åker inte så ofta.
fråga ställer du oftast: när e maten klar? hahahaha, nä jag vet inte.
årstid föredrar du: sommar mest, sen vår.

åsikt om:
politik: ingen åsikt
kött: är godast grillat.
distansförhållanden: hahahahhahaha. distansförhållanden fungerar aaaaaaldrig :D jodå, kanske ibland.
exflick/pojkvänner: slakt
djurförsök: borde inte få finnas!

anser du dig själv vara snygg: nä
vem är snyggast: nä :D
har du varit kär: nä
är du kär nu: nä
är du en bra flick/pojkvän: nä
har någon varit otrogen mot dig: hahha, ja
har någon varit otrogen med dig: hahhaah, ja
hur många på din kompislista har du hånglat med: jag har tyvärr ingen kompislista, så ingen xd
brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: hahahaha, inge av de
hur raggar du: jag raggar inte ;)
är du svårflörtad: kanske dt.
tre fördelar med dig: jag är snäll, snäll & bra på att prata :)
tre nackdelar: jag är dum, dum & bra på att prata :)
vad är det för dag idag: näst sista dagen på året
känner du dig älskad: yeeeeeeeeeeeeeeees alwayyss
när är någon söt: whatttt?
har du en pojkvän/flickvän: nope
är du musikalisk:
absolut inte!
gillar du godis: nej, jag facking älskar godis!
lakrits eller choklad: choklaaaad gör mej glaaaaaad
hur många skedar oboy: 
jag dricker inte oboy. INGET MED MJÖLK VAFÄN!
hårt eller mjukt bröd:
mjukt ffs
skriver du dagbok:
nä, bara bloggen.
festival i sommar då: nä,
har du mycket pengar: nä, absolut inte!
hur mycket då: 170,50
vad ska du göra imorgon: sova, dusha, äta och va hos emma.
ska du hångla:

är du full: alltid
beskriv dig själv med ett ord:
ellen
blond eller svart hår: blond
tjejer eller killar:
hahaha, vadå?
är du dum i huvudet: ja, litegrann.
uppge din ålder:
fjortonår.
vad förfestar du på: potatis
hur många har du träffat på din vännerlista: jag har ingen vännerlista, så ingen.
vem fick du senast en komplimang av: venne. får inga sånna :D
vad sa personen i fråga: whaaaaat?
har du raggat på internet: hahahahahaha, ja
har du använt någon hårprodukt idag:

hur många speglar finns i det i ditt rum: en, jävligt liten. måste köpa en stor!
var är du nu:
i köket.
vad köpte du senast: mat, antar jag :)
vad har du för framtidsplaner: sånna har jag inga.
har du några högklackade skor: näää, dom har jag gett till min syster.
absolut dance eller absolut music:
absolut spotify
goth eller pop: är inte goth samma sak som get?
vad har du för planer till helgen:

vilken färg har du på dina underkläder nu: rosabjörnborg&vitbh
vad tycker du om sex and the city: seriöst. jag är nog den enda vandrande männskan som inte har sett de.
har du rakat dina ben någon gång: no, never.
är du feminist: what? nä, tror inte de?
vilka språk kan du prata: svenska
skulle du kunna ha silikonbröst:
borde man få röka på pubar: nä. fyfan
vilken stad är din mamma från ursprungligen:
vetinte.
hur många meddelanden hade du fått när du loggade in: vilka meddelanden?
skulle du vilja åka upp till rymden:
ja, jag ska bli astronaut med christer fuglesang.
vad åt du till frukost:
tacos
är du snyggast på film, i spegeln, på foto eller irl:
aldrig.
har du en sax eller annat skärverktyg vid datorn: en sax. 
vad var det senaste du klippte sönder:
vetinte.
hur kul har du på en skala från ett till tio: noll
varför är du inte vegan:
hur visste du att jag inte va vegan!?!??!??!!?! för kött e gott :)
hur många är online på din msn nu:
jag är inte online.
vad fick du med posten idag: jag fick ingenting :'(
använder du långkalsonger: nä.
nätlinnen:
vart köper du dina kläder:
i affärer för de mesta.
schysst film du sett nyligen:
love and other distasters (y) den va najs

Kommentarer
Postat av: FEBB

åh vilken fin fotoblogg :D



ja haha smama här! och aj ser ut som en mumie i långa byxdressar .. :O

2009-12-30 @ 13:57:48
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0