emily och jag har likadana skor!

hejsan hoppsan!
shit, nu mår jag helt mycket bättre än förut och jag är jättesprallig! kan bero på att jag precis har satt i mig massa rinnande socker (julmust) och innan dess på csyd en cocacola, socker is tha shiet alltså! haha, stack somsagt upp på csyd, gick där själv en stund vilket var tråkigt. träffade på caroline väldigt snabbt och sa hej och så, men det var endå kul att se henne. träffade lite annat folk också. sen hade jag precis varit inne på scorett och kollat present till syster när jag fick syn på emelie & emily! blev skitglad för det var riktigt längesen jag träffade dom! vi stod och snackade och det flöt på. sen följde dom med mig till cubus och så.. sen gick vi tillsammans och snackade och letade skor och sånt mysigt. sen stack emelie hem och då gick jag och emily in på deichmannskor och kollade på helt sjuka skor. sen gick vi runt ennu mera, säkert 100 varv enda tills vi satte oss i mitten i sånna snurrestolar och snackade sjukt länge. emily är riktigt lätt att snacka med! sen gick vi i snön! (jo, lilla mini lödde har fått snööööö, som har lagt sig!!!!!!! :D) till skopunkten och prova skor. vi hittade skitfina stövlar som emily köpte och jag ska köpa imorgon för jag hade inga pengar med mig. jag blev så jävla glad för dom var riktigt sköna! okej, skitfina kanske är att överdriva, men de va endå fina och varma framförallt. eller jag kan inte bestämma mig om dom va fula eller inte? dom var fulsnygga, så säger vi.. ni får se dom imorgon! så nu är jag och emily sånna skotvillingar. astufft att jag har en så snygg tvilling ;)
haha, nu ska jag kolla på bonde söker fru, dom ska välja nu ju! jag har inte följt det över huvud taget för jag har inte haft tid, men jag ska nog lyckas hänga med endå. nu väljer dom!! jag kommer sen,  jag lovar. och då ska ni få bild! har varit lite fattigt med det. talk later, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0