en liten hälsning.

klockan visar halv två och jag är ordentligt trött! jag ska snart stänga datorn och nanna. men jag kände mig tvungen att skriva! vilken underbar julafton det blev endå, gudstjänsten blev riktigt kul och jag skrattade massor, som alltid med emmavärldensbästavän! sen satt vi oss på ett elskåp och bytta julklappar. seriöst efter kameran var ett örngott jag fick av emma den finaste presenten! i loveit! det ska tvättas fort och sen ska jag sova med det! imorgon ska jag sova bort halva dagen och sen ut och fotta med my new darling. kärlek vid första ögonblicken (eller blixten kanske? ;)). så rolig jag är. not, förlåt men jag är så jävla trött! jag skriver mer imrn, eller idag igentlgien, klockan är halv två? när jag har vaknat. puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0