en snabb hälsning.

helloo! (kändes fel att skriva godmorgon, även om jag hade velat de)
har vart uppe ett tag, intressant jag vet. haha, om en timme ska jag träffa emma på centrum och vi ska baka pepparkakor! hoppas dom inte blir som mina och sofies, de vore hemskt! haha. sen får vi se vad som händer efter det, nu måste jag fixa mig eftersom jag fortfarande sitter i sängen i samma stora tröja som jag har sovit i. egentligen startade jag datorn bara för att skörda mina kaffeplantor på farmville, höhö. men då kände jag att jag likabra kunde skriva en häslning till er. jag hoppas ni får en fin dag, skriver mer senare. puss på er.


mmmm, sommar, ge miiiig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0