femton sanningar.

femton sanningar om mig;

1. jag pratar först, tänker sen. alltid!
2. jag sover med hela huvet under täcket. har typ bara ett liten öppning så jag ska få luft. haha
3. jag blir uttråkad väldigt snabbt.
4. jag är antagligen den största existerande datanörden på jorden!
5. jag hatar att städa. det är verkligen det värsta som finns!
6. jag är rätt slarvig.
7. jag gillar inte mitt hår.
8. jag älskar mat! :D
9. jag är en väldigt dålig sparare...
10. ...och världens bästa slösare.
11. jag har nästan alltid beslutsångest när jag ska välja eller välja bort.
12. jag kan lyssna på samma låt i timmar utan att tröttna.
13. jag lyssnar väldigt bra, och är rätt duktig på att komma ihåg det efteråt.
14. fast förövrigt har jag ganska dåligt minne.
15. jag tycker allt dethär med julstress och sånt skit är överskattat, även om jag älskar julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0