give me some proposal

hello!
förlåt att jag inte har bloggat på tiotusen år, jag har tänkt på det, och er jättemycket! men jag vet inte. jaha, hur har ni haft det? jag har haft det.... ganska bra. tror jag. mycket läxor, prov, och stress. massa tänkande och sånt. men de löser sej! annars har det inte hänt så mycket, tror jag. jag kan säga att jag är seriöst trött på min spellista på spotify, har haft den 2 månader nu, höhö. någon mer än jag som gör en ny spotifylista varje månad och döper den till det? jag gör iallafall, men min senaste hette oktember (internt skämt mellan emsi och mej) och sen tog jag det som en blandning oktober/november. men det har blivit december också,  men nu ska jag minsann göra en ny! men utan er, klarar jag det inte, ge mig förslag!


bild sen johanna sov här, som ni fortfarande inte har sett! vem vill se mer?


Kommentarer
Postat av: EEEErrrriica

haha har osså mina spotify listor i typ oktober, novemb, dec ; ) ja har såån bra fantasi;D eller nt..

håller fulltständigt med dej att man har trötnat på sin spellista (Y)<3

2009-12-05 @ 19:48:42
URL: http://ericaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0