godmorgon, godmiddag, godkväll.

godmorgoooon, eller middag kanske? klockan är snart tolv och jag har påbörjat operation städning av mitt rum. de kommer ta hela dagen! jag har precis börjat se skymtar av golvet. nu ska jag försöka muta någon med min chokladkalender (oöppnad) så att någon kan dammsuga, jag orkar verkligen inte det! sen ska jag rensa bland mina kläder och i alla lådor och sånt. sen ska jag dusha och så, sen får vi se hur jag spenderar resten av dagen. var iallfall hos erica hela kvällen igår, sen kom jag hem och somna direkt för jag hade så tråkigt. haha, ja, jag somnar då. helt perfekt. NU ska jag hitta någon att muta. talk 2 u later.

Kommentarer
Postat av: Amandaa

jag gör vad som helst för en chokladkalender :O

2009-12-20 @ 12:18:36
Postat av: ellenpellenplutt

bra, du kan komma och dammsuga mitt rum så får du den :D

2009-12-20 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0