hårsnack!

sitter med min julklapp i håret. ja, en hårinpackning dårå. den luktar jättegott! hihi. den ska typ ge längre hår. najs! inte för att de är längre hår jag behöver direkt, utan att jag ska få tillbaka allt mitt tappade hår! för typ två månader sen hade jag exremt tjock hår. nu har jag typ...inget! *sadface*. haha, neee men de blir typ alltid så, tjockare på sommaren och mycket tunnare på vintern. tyvärr. jag är förresten dödligt trött på mitt hår! blä. det bara hänger. utan volym eller något, typ slickat mot huvet och sen äckligt fult vid topparna, går ner som en triangel! blärk. för att inte tala om färgen! men jag vet inte vad jag ska göra med det. jag vill färga ljusare, men endå inte. jag är för feg för att färga, ens tona det brunt. ush! jag vet inte. jag tror nog jag slingar de blondare snart. eller rakar av de! vi får väl se! :D
nu ska jag snart tvätta ur inpackningen, annars torkar den väl fast. eller nåt. nog pratat om hår! skriver kanske mer senare. puss påer!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

fin header =)

2009-12-27 @ 21:49:21
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0