hey, i am a beliver.

äh, jag slänger in ett blogginlägg till för jag har tråkigt! två rätter av tre är avklarade. huset är fullt av lekande/skrikande barn och tråkiga vuxna. typ fyra familjer i vårt lilla hus. lite jobbigt! som tur är kommer emma och hennes mamma och hämtar mig om en stund eller lite längre och blir räddarna i nöden. sen ska vi ha det galet, precis som alltid när jag och emma hittar på saker. ni får bilder imorgon eller så. ush, vad dom skriker där ute, jag höjer volymen på musiken/mina hörlurar men inte fan hjälper de. jaja, ta det lugnt ikväll och sånt. NÄSTA gång jag skriver är det tvåtusentio, fedt! nu får jag nog höja lite till. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0