hur man än vrider och vänder, så är röven bak.

misstolka inte ;) haha, jag lyssnar på vår julskinka har rymt. julstämning 100%
hejhopp, klockan är...åtta. shit åtta redan! jaja, klockan är åtta och jag kom hem för typ lite mindre än två timmar sen. från laserdome då. det gick skitbra! jag kom först, nerifrån (:D) jag fick sämst poäng i klassen men de gör inte så mycket. det var rätt kul, vi var inte så många bara, de vart synd.. just nu planerar jag nyår med emelie, verkar inte som vi blir så många, någon som vill joina? roligare med fler ju, måste bara fixa klänning nu! skolan idag var hemsk! jag ville döööö. så himla långsamt gick den och på lunchen lacka alla på mig för att jag låg på en bänk och skrek. men hallå? dom vet ju inte hur jag kände! efter laserdome cykla jag hem i snön/regnet och sen städade jag kattens låda i snön/regnet. imorgon ska jag upp till csyd, antagligen själv, det blir mysigt ju. justja! fick reda på betyg i svenska och idrott idag, vg i both! awesome! hmm... på fredag slutar vi + får betyg. jag typ.. längtar! jaja, talk later.


langar fedt gammal bild på mig och lojs. miss big time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0