& i don't even miss her.

sitter och gör en ny spotifylista nu, lovely! änsålänge har jag lyckats skrapa ihop hela fem låtar! yaaayy. det kommer väl fler så småningom. jag sitter och funderar på hur många ämnen man får i åttan, jag kommer inte på så många. jag vet de flesta. men det känns riktigt bra! imorgon får vi dom och sen efter skolan ska jag träffa emma. hoppas det kommer mer snö förresten. jag hatar när det är kallt & egentligen gillar jag inte snö heller. men de va så längesen vi hade snö, så nu vill jag ha det. en vit jul hade inte vart helt fel! sist vi hade såhära kallt var typ när vi kom hem från thailand för två år sen. då vart de extremt kallt. shit? va svamlar jag om? spotify, betyg, snö, emma? what. galet. ska sluta svamla nu, tack för maten.. eller godnatt menar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0