i only have myself to blame.

tjejer bryr sig mer om sitt yttre än sitt inre,
för att killar har lättare att se än att tänka.
-
klooockren!

jaja, hej iallafall! jag vaknade för nån timme sen och vart riktigt trött. typ tröttare än jag är i skolveckorna? sick. jaja, asskönt med lov iallafall. och i övermorgon är det julafton! wiiie, haha. på julafton ska vi vara hemma och sen på kvällen/natten ska jag träffa emma, sen ska vi på sån nattgudstjänst. höhö.  idag då, jaa. jag vet inte om jag ska träffa emily&fia, vi får väl se. hoppas på det iallafall. det blir kanske sista gången innan emily åker till norge, jag vill inte deee! hon ska ju vara med oss på nyår ju! :(
jag kände att detta inlägget blev rätt meningslöst, men jaja. jag lever iallafall, men jag är trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0