i still cant make you mine.

hi marafiki
vilken tråkig dag jag har haft, har ni gjort något kul? imorgon ska jag förhoppningsvis träffa emma och ennu mer förhoppningsvis ska jag träffa emily&fia på tisdag. hoppas på de! sen onsdag är det lilljulafton, då ska vi nog hem till farmor, sen e det julafton. och sen resten av jullovet är jag öppen för förslag? inatt ska jag fantamej dra med någon ut och busa i snön med mig, jag vill mulaaaaas! :D mohahaha, det är alltid mysigast på natten och då är de inget folk ute heller = hela världen för sig själv! yaay. nu ska jag hjälpa mamma rulla köttbullar. mmmm, rå köttfärs, sweet! haha, och amanda, är du snäll kan du få min chokladkalender i julklapp, i know u want it ;)









































min tuffa ängel som idag fick sig en nära döden upplevelse när jag skulle damma av på min byrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0