in the school

tar en paus i mitt farmvillande för att skriva en liten hälsning. sitter i skolan nu, har matte, fast fritt. för vissa gör omprov. men jag ville inte de, haha , jag fick bara ett fel på de provet. vågade inte chansa och kanske få bättre. jag var redan nöjd. efter skolan måste jag stressa hem och sen till bussen på en kvart typ, för jag ska träffa emma på bussen & sen ska vi till lund och handla julklappar, mohahah! sent ute somvanligt, men jag vet vad jag ska köpa till alla och det är huvudsaken. snart är det tredje advent och helt sjukt nära jul. det har gått så jäkla fort. på tisdag sätts betygen och sen är det lugnt efter det, på fredag nästa vecka slutar vi och det ska bara bli såååhäääär skönt. nu ska jag fortsätta nörda farmville, jag kommer antagligen inte uppdatera idag mera. men imorgon och kanske senare i skolan, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0