its snowing a lot.

det snöar ute, snöar som sjutton. om en timme eller så drunknar man väl när man ska gå ut. skulle igentligen till fia ikväll. men jag tror inte jag kommer dit eftersom de är så mke snö. mamma och pappa lär inte vilja köra och bussarna kan man inte lita på, dom ställer ju oftast in när det är halv snöstorm. jaja, jag får väl roa mig själv hela kvällen. snart ska jag skölja ur balsamet som har suttit i mitt hår i typ två timmar. nacken börjar bli lite stel efter att ha suttit med handduk i håret så länge. kramp typ. min spellista med femton låtar har fått gå het hela morgonen och den börjar bli lite tråkig. ska jaga fler låtar hade jag tänkt, men jag kommer aldrig på några bra när jag väl sitter med datorn framför mig och ska välja. någon som har några förlsag kanske? nähä. men om ni har/får kan ni väl lämna en liten kommentar om de och göra mig glad? eller varför inte länka till er egen spotifylista? alla alternativ tar jag tacksamt imot. förresten ska amanda börja blogga igen. det uppskattas kan jag säga! :D hon har förresten fått en ny döfin ponny! eller det var ett tag sen, men jag lovar. dom två kommer bli bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0