jag och mitt jäkla socker!

mer update lovade jag och mer ska det bli. måste bara säga att fan vad jag är sugen på godis. jag är så sockerberoende så de finns inte! jag kommer bli tjock snart. egentligen går jag bara och väntar på att bli smällfet. jag hoppas att jag inte blir det, utan kan fortsätta trycka i mig vad som helst utan att bli tjock! haha, fast jag är ju tjock inuti, själen ni vet! ;) anyway. idag hade vi julpysseldag. nice... haha, vi bakade pepparkakor typ, och så var någon så dum och satte ugnen på 270 grader (skulle vara 170) så mina och sofies pepparkakor blev svarta! jesper bara drog ut dom ur ugnen och sprang ut med dom och dumpade dom i snön. jag bara "det är socker förfaaaan!!!" och typ räddade dom fina, (vilket var kanske 3 stycken) sen gav jag dom till tina, min engelsklärare. nu kanske hon får cancer för dom va så brända. men hon tyckte dom vart goda! shit sån bra gärning jag har gjort alltså! men haha, pepparkakorna var ingen hit alltså, jag tror jag håller mej till köpta eller att andra bakar. jaja. imorgon slutar vi skolan och det ska bli helt sjukt skönt. vi kommer också få våra betyg, våra första. rätt nervöst, men jag vet att det kommer gå fint. jag har iallafall ett mål tills jag går ut grundskolan. det är att inte ha ett enda g utan bara vg & mvg, flest mvg såklart! shit vad jag måste studa. bäst jag börjar nu, ;)

INGEN BILD, för jag har helt enkelt ingen som jag vill visa/som passar till. nu ska jag checka bonde söker fru igen, precis som igår. cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0