jag spricker...

jag börja med att säga att jag inte är så sugen på att skriva idag, men jag vet att om jag inte gör det nu kommer jag inte få det gjort. so lets do this!

precis kommit hem från konfan. shit så mycket vi åt, jag är tjock nu! hihi. humm... vi kollade typ på vänner, åt mer och lekte nån lekar. så jäkla jobbigt efter att ha tryckt i sig massa massa godis och sen kom linnea, OOOND MÄNNISKA på att vi skulle leka bommen kommer. majgad! imorgon ska jag träffa emma! & justja, tusenmiljonerochännuflera grattis till amanda, som ska få nummer tre nu! jag håller tummarna för att han går igenom. :D


amanda & bammiebus (v


Kommentarer
Postat av: amandajajajajajajaskaätapitzzanu!

tihhiiii :D hoppas!<3333333

2009-12-09 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0