lantchips is the shiet

var nere på jakt efter godis. hittade inget. letade lite till. utan resultat. sen gick jag över till chipsskåpet (som förövrigt är ovanför kylskåpet, jag menar det kan vara bra att veta om man blir sugen på chips och råkar vara hemma hos mej). längst in hittade jag en oöppnad chipspåse, av de enda chipsen jag äter. svenska lantchips. jag blev galet glad! haha, jag gillar inte chips igentligen, bara denna sorten. helt sjukt goda! jaja, jag letade nya låtar till min spotifylista somsagt. den blev utökad med halva eriks nya skiva. nice! jag har nog inte skrivit mycket om idol va? inte mer än att jag tyckte tova skulle vinna, eller att jag hejade på henne menar jag. jag tyckte iallafall erik var en värdig vinnare och både han, tove och calle är grymt bra!


här har vi honom ju! idolvinnaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0