let us play a love game

hola amigos.
klockan är lite över halv elva. haha, det är helt svart i mitt rum, bara datorskrämen som lyser. mysigt. mötte matilda ute för en stund sen, eller längesen nu, men endå. så var vi på grytan en stund, sen kom erica efter ett tag och så busade vi i snön. haha, sen åkte vi tefat och det va fett kul. nej, man blir ALDRIG för gammal för att leka i snö! jag lovar. sen på vägen hem så tog jag upp massa snö i mitt tuffa svarta tefat och slängde de över matilda, sen vart de KRIG! haha, erica var feg och bara sprang iväg. när de slutade var jag både kall, varm, blöt, snöig och väldans trött. sen gick vi hem till mej, och jag öppnade dörren och då smet min katt. bajs på han! så vi fick leta efter han en evighet, sen gick matilda och erica hem. men skinka löser allt och vi fick in han tillslut. när jag gick upp till datan sen hörde jag typ en duns mot fönstret. då stod min lilla minikatt och på insidan, och på utsidan stod en helt svart riktigt fet, stooooor katt utanför vårt fönster, haha, chester blev helt galen och dom typ bråkade och slog på fönstret. katter är konstiga djur. nu ska jag ner och leta efter glögg, för jag börjar gilla de!!! fast i små, små mängder! ni får bild på min nattsvarta kisekatt. uppdaterar nog inte mer sen, så puss&goodnight.


hahaha, denna bilden är knas. kanske inte världens bästa, men han är så sööööt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0