lite om statistiken.

jag har så tråkigt lite besökare på min blogg. jag vill att fler ska läsa, det är inget kul att skriva annars. men jag orkar inte gå in på 5 miljoner bloggar för att kommentera "hej, fin blogg. ska vi följa varandra via blogglovin'?" bara för att få några fler besökare. jag menar det kan ju knappast kenza, blondinbella & co gjort för att få 100 000 läser/dag. asssch jag vet inte. jag tycker det är kul att några läser iallafall, så jag ska inte klaga. idag har varit rikitgt slappt och skönt. perfekt början på lovet, emma igår & slapp idag. men jag har inga direkta planer för lovet annars, vill någon hitta på något är det bara att säga till, jag är öppen för förslag! bara 5 dagar kvar till julafton nu! jag räknar dagar och tiden får gärna gå lite fortare, fast sen efter julafton kan tiden stå stilla ända till sommarlovet, lov ska det vara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0