maybe i was stupid, who tried to get you back.

mamma har hängt min nya klänning på en krok i mitt rum. haha, den är alldeles förstor, skulle ju igentligen skicka tillbaka den, men jag kunde inte! det är kärlek! hahaha, iallafall. vi torktumlade den flera gånger, då blev det lite lite bättre. men inte mycket. haha, vi fick klippa bort hela rosett/stendelen och sen sy på den igen bara för att kunna tvätta den. klyddigt! men men, nu hänger den där, och jag ska upp till center syd en snabbis imorgon och köpa strumpbyxor, "halvsvarta" eller hudfärgade, det är frågan! :D
hur som haver. den kanske inte direkt kanonsnygg på bilder. men den är rätt snygg på iallafall. jag gillar den, och de är de viktigaste! jag ska provsminka mig imorgonbitti, sen imorgonkväll, ska jag bära den med stolthet! ;)


plus att jag satt i sängen och tog bilden utan någon som helst ansträngning. därav den finfina kvaliten och vinklen.


Kommentarer
Postat av: nathalie

fin!

2010-01-02 @ 11:59:32
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0