min dag i korta drag

måste bara börja inlägget med att säga att jag är jättetrött! så om meningarna blir lite osammanhängade (finns de ett ord som heter så?) är det inte med mening. haha.
hej iallafall!
gud, vad lite updates det har blivit idag. inte konstigt ju, jag har varit hos emma hela långa dagen. riktigt roligt! jag mötte emma vid ica vid tolv och då skulle vi köpa pepparkaksdeg. dom hade ingen pepparkaksdeg där och vi blev väldigt väldigt lessna! då vart det bara att traska hela vägen hem till emma igen. väl hemma väntade vi på axel som gick ända från barsebäck bara för att baka med oss! när han kom efter 2340285032 år gick vi ända till maxi (!!!!!!) och handlade pepparkaksdeg. på vägen hem gick vi in på godiscentret och köpte ENORMA klubbor som jag inte fick in i munnen. sen slängde axel mig i snön. -.-
när vi kom hem baka vi massa pepparkakor. iallafall jag och emma, axel gjorde 3 stycken, men dom var väldigt.... kreativa. eller nåt. haha, sen skulle emma klippa sig och axel på simträning. emma klippte sig mycket fint (det syntes inte alls) och jag satt snällt och väntade. sen vandrade vi den långa vägen tillbaka hem till emma. väl där fortsatte vi vårat bak, och sen kom axel tillbaka och vi pimpade pepparkakorna med rosa glasyr! najs. sen åt jag hos emma och vi kollade anna ankas jul, som bara var så sjukt och så. sen kom pappa och hämtade mig för jag var så trött i benen. haha. shit vad vi har gott mycket idag! nä, nu orkar jag verkligen inte skriva mer. förlåt för dålig uppdatering och sånt. och förlåt om ni inte fattade mycket av detta inlägget. de va inte mycket som vart viktigt iallafall. puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0