min dag i korta drag

hej sötnosar. har ingenting att skriva idag. stannade hemma från dubbelpasset i dans idag, var skittrött i huvudet och så... bakade lussekatter med min lillasyster som ni ser nedanför. scrolla ner annars! ;)
hade musikprov idag, gick väl helt okej... misstolkade några frågor men det vart inte så svårt.. måste göra geografi. en hel massa.. cecilia blir aldrig nöjd ju! imorgon är det onsdag = konfa = ingen bloggning förrän sent. vi ska få cocacola av ida imorgon. wiho! jag langar bild istället för att skriva. pussen,


tjalala, the best is always in the middle. (mammas halsband)


Kommentarer
Postat av: MANDAAAAAAAA

då får jag väl lära mig dricka coca cola för andra gången , sist du skulle lära mig gav jag upp hoppet :D haha de e eklit

2009-12-08 @ 18:59:25
URL: http://theamandala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0