mMm...Marabou.

haha, jag kom på att jag hade fyra stora marabouchocklad i en påse i min fåtölj sen igår. mohahaha. efter en och en halv rad mådde jag illa och ville bara spy. haha, jag och mitt jäkla socker! nu har jag precis slagit in paketer till elias och till klassen, ska ha sån paketdragning imorgon samt fixat min present till emma! nu har jag bara 3 presenter kvar, eller 2,5 kanske. shit så många man ska köpa till. jag har fått 3 till bara denna veckan. haha. ju mer jag ger ju mer jag får. sweet! jag tror iallafall att alla kommer bli glada och jag kommer bli gladast, om exakt en vecka får jag min kamera. lycka! nu ska jag snart sova fast klockan är sjukt tidigt. för jag har gått och blivit förkyld (JAG HATAR DEJ EMMA! OCH  JAG HATAR KALLE SOM SMITTADE EMMA SOM SMITTADE MIG) och det ska jag försöka sova bort. när jag vaknar imorgon kan jag väl inte andas i vanlig ordning. ännu mera sweet. haha. nu ska jag ner och tvätta bort smink iallafall, fast först ska jag lyssna på världens bästa låt, väldigt tyst. så jag inte väcker någon! jaja, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-17 @ 22:06:40
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0