ny header & en konstig tanke.

hej babes! ny header. vad tycker ni? jag gillar att de är lite fler bilder. tänkte först ha tre "rader" med bilder. men det blev bara två. platsbrist you know. haha. sitter och lyssnar på musik i mina nya råsa hörlurar. det blir mycket roligare då. och musiken får bättre kvalitet, eftersom jag slipper höra det "skorrande" högtalar ljudet hela tiden. najs! jag bara fick dom så, helt utan anledning av mamma och pappa. hihi, då blev jag glad. det luktar mat i hela huset. jag är jättehungrig! för jag fick ingen potatismuffins av pappa, han hade "bara gjort 52 stycken" haha, bara?!?!! vi är fan 16 stycken imorgon. och vi ska äta 52 stycken, knappast! snålt att jag inte fick en. men jaja. jag får ju äta dom imorgon. de duger väl. vetni, jag har tänkt på en sak! typ om man bor i stockholm, då läser man min blogg på stockholmska ju? jag läser "stockholmska" bloggar på skånska. eller man tänker ju i den dialekten man pratar. äh, bara mina skumma tankar (a)
jag ska fixa kategorier nu snart. jag orkar inte sätta in alla gamla inläggen i kategorier, men det ska bli skärpning med dom nya. i promise! nu ska jag äta, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0