nyårslöften!

jag brukar typ aldrig någonsin ha nyårslöften. men iår har jag kommit på några riktigt bra! tror inte jag kommer hålla dom, vi får väl se :D här kommer dom iallafall:

dricka ett glas mjölk varje dag (okejdå, minst varannan)
varför? jo, för jag har börjat tappa massa hår och håret växer visst bättre med mjölk, det stärker skelettet och naglarna och sånt, låter asbra (y) btw; jag hatar mjölk :(

bli en snällare människa
varför? jo, för alla gillar snälla människor, då kanske jag får fler vänner, och det vore väl trevligt?

spara pengar till en skönhetsoperation
varför? jo, för att det är svindyrt! och då kanske jag slutar klaga på mitt utseénde, det kommer ta så lång tid att när jag väl har pengarna, har jag slutat klaga av ren rutin, och då har jag en jääävla massa pengar att köpa skor, kläder, mjölk och MAAAAAAT för :D

äta nyttigare & träna mycketmycket mer, helst utan att gå ner i vikt.
varför? jo, jag behöver sluta äta massa skit, för att mitt blodsocker ska bli bättre, jag ska orka mer och blablabla.. sen ska jag träna för då får jag högre IQ, men jag får inte gå ner i vikt! detta blir nog årets utmaning tror jag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0