om kramsnö, socker, jul & drömmar.


jag langar bild på.... trummvirvel.... ännu mera SOCKER!!!
i just love socker. och mat då. haha ellen är matvrak! jag kom på en sak innan *byter samtalsämne*. jo, jag drömde en dröm inatt, haha ovanligt! nej men jag har börjat drömma jättemycket och jättekonstigt, ofta skumma drömmar och så. jag kommer alltid ihåg dom på morgonen och allting känns så levande. inatt drömde jag en bra dröm. jag kommer dock bara ihåg en del, och att jag inte ville vakna. haha, det var jätte verkligt, och jag kan inte mer än hoppas att de blir typ så. hade vart underbart. jag vill inte berätta vad det är, för det skulle kännas helt wierd och jag lovar att jag inte skulle kunna göra drömmen rättvisa. men appropå drömmar. jag har drömt och att få en systemkamera jättelänge. enda sen amanda fick en faktiskt. har alltid varit så himla avundsjuk på alla som har en, och på julafton kommer jag att få min första egna systemkamera! om jag ska ut och fotta massa då! ska bli så jäkla kul. jag ska fan bli bäst på att fotta! kosta vad det kosta vill. jag glömde skriva en sak innan, imorgon ska jag köpa skor till nyår också, innan jag ens har klänning. lovely! jag längtar till julafton. och ute är det vitt! kramsnö.
här snackar vi knäppt inlägg av klass alltså! förlåt mig. men det bara sprudlar just nu, så mycket ord. och jag är inte så bra att få ner det.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0