resume

godmorgon!
jaaa, ni får faktiskt ursäkta min usla uppdatering, men jag har varit sjuk. jag har ingen lust att blogga när jag mår skitdåligt iallafall. men jag ska ge er en kort resume nu istället. ;)

fredag
hände inte alls mycket, typ lucia på morgonen. sen satt jag och sofia inne hos rektorn hela slöjden för det var de enda rummet internet funkade. sen efter slöjden stack jag hem, mådde skit då. sen kom jag hem och blev bara sämre och sämre. kollade idol på kvällen och jag tyckte erik var en värdig vinnare!
natten mellan fredag och lördag sov jag inte alls typ. fick feber med... den stunden jag sov drömde jag feberdrömmar och mådde riktigt riktigt dåligt.

lördag
mådde lite bättre. började stå upp korta stunder. åt för första gången, en halv halva av en rostad macka. gick och la mig tidigt för att ta igen massa sömn...

...och det funkade! jag är så gott som bra nu! fortfarande rätt orkeslös, och orkar knappt gå upp för trappan, men jag kämpar! snart frisk iallafall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0