s y s t e m i s ( L L )


detta var nog den första bilden med min lilla systemis, eller nä det andra. den första var på min kisebuse. sötnosen! fast den blev galet dålig, och den ska inte visas för någon! hihi. jag älskar den btw, kameran då! haha, den är underbar och det finns så mycket att lära så man blir alldeles yr, jag ska låna nån nybörjarbok på biblioteket när dom öppnar. nåt lätt till att börja med, sen stiger vi i svårighetsgrad sakta men säkert. jag blir riktigt irriterad på fok som säger att dom ska köpa systemkameror (kanske endast för att säga att dom har en?) och sen bara riktar kameran och klickar lite, tar egobilder, inte alls vill lära sig. öööörrrkk! stör mig stör mig stör mig! man ska ju lära sig, annars kan man väl nöja sej med en kompakt? bara min åsikt! jaja, har precis ätit och det var skitgott! det är fredag idag, så sen ska jag äta lantchips. im gonna be faaaat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0