SHOPPING!

halloj!
hmmmm... jag vet att jag lovade er bilder och sånt på de jag införskaffade igår. men seriöst. jag ser värre än värst ut och jag orkar inte fixa mig, ta på mig kläder, ta fram kameran, posa och för att lägga upp här. men självklart ska jag skriva vad jag köpte och sånt. igår när jag kom hem hade jag fortfarande ingen nyårsklänning. fick halvpanik så mamma fick beställa en åt mig från nellys. det är lite av en chansning. det är storlek S/M, i vanliga fall har jag XS/S. den kanske är förstor, då får jag väl äta mer eller något! klänningen var snygg, men kanske inget speciellt.


ja, här har ni den! ;)
över till igår då. jag kom hem med en rosa tröja från gina, en lila tunika från gina, btw hade gina 50% på typ allt! najs! sen fick jag med mig en massa smink hem. bland annat en mineralfoundation som jag hoppas ska bli bra! har haft min "sommarfoundation" alldeles för länge nu. haha, sån fjortisrand får jag x) nu harjag en som passar till min likvita hudton! ausbrau! sen hade mamma köpt mina första lackleggings (eller plastbyxor som min syster sejer) galet snygga! och en tunika hade hon också fått med sig hem. kanske lite i längsta laget. men jag gillar den! ni ska få se bilder någon dag. i promise!


Kommentarer
Postat av: maaatilda :)

riktigt fin :D

2009-12-28 @ 10:24:13
URL: http://tiildiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0