småglimtar ur vårt arkiv.

hello world!
har precis gjort julhälsningar från jibjab, eller mammas julhälsningar. haha, jobbigt! var på centersyd innan, nu äntligen är jag klar med alla mina julklappar! vi tog in vår gran och det första vår galna katt gjorde var att klättra högst upp, sen la han sig där och vila. wierd! haha, sen släppte vi ut han medvetet för första gången. (annars har han ju bara varit ute de gånger han rymt). han tyckte det var skitläskigt och kom in redan efter typ 5 minuter. gullet, haha, han tittade helt konstigt på mig när vi lät han gå ut, han tyckte snön var skitläskig också! annars har jag inte gjort så väldans mycket. jo, gjort rockyroad, världens godaste julgodis! fick inga bilder, men bra blev det! just nu sitter jag vid pappas dator och kollar bilder sen thailand och andra gamla bilder. jag älskar fotton, det är bäst! jag ger er några glimtar ur våra arkiv, puss och kram.


snygga jag (xd) på mammas födelsedag, juli 2009.

tjockisellen i på similanislands, mars 2009.

jag & toysan, januari 2009.

min bror, min syster & jag, julafton 2004.


Kommentarer
Postat av: carro

där e ju pluttishästen! :O <3 ni e finast! <33

2009-12-20 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0