tjock kines!

hej min söta blåa blogg!
hemma nu, eller för typ en timme sen trorjag. när jag kom hem hade min klänning kommit. DEN VAR ALLDELES FÖRSTOR, jag sörjer! :'(
vet inte vad som kommer hända, möjligt att jag skickar tillbaka den, men isåfall har jag fan panik! då måste jag hitta något nytt att ha på mig! på en dag! och på csyd finns inget! får släpa med mamma/mammas pengar till nova imorgon isåfall. vi får väl la se. jaja, åt tacos också. det var inte gott, för jag hade ont i magen. emmas jävla popcornsalts fel! jaja, som ni ser har jag och emma inte haft tråkigt en enda stund! vi har gått 324929842 mil till maxi och hem till mig, ätit ben&jerrys. kollat en helt sjuk film! (bilden med skorna) fottat litegrann, gjort american pancakes. och massa massa mera såklart! och vi har varit fett med DUKTIGA! vi hade inte våra telefoner på (så jätteofta) cred åt oss, på riktigt! haha, jag har iallafall haft massa mysigt! tjock kines ha det bra! smell you later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0