villiga modeller sökes :D

hej sötnosar!
klockan är tjugo över sex och jag bloggar ifrån min systers rum, löddeköpinge, kävlinge kommun, skåne län, sverige, norden, europa, jorden, vintergatan, universum. :) careface jag vet! haha. idag har inte hänt ett piss. riktigt tråkigt! mamma och pappa var i malmö, så inte kunde jag komma någonstans heller. jaja, thats life. imorgon ska jag träffa emma, och då hoppas jag på bättre väder. för då ska jag ta med min kamera. sen resten av veckan innan torsdag, (tisdag onsdag xd) är jag öppen för förlsag. någon som vill bli fottad? jag vill testa min kamera ju! (a) typ, amanda, felizia, sanna? någon? :D så desperat jag är, men jag vill testa kameran utomhus och gärna in action. ja,´jag söker modeller helt enkelt!


min stackars lilla lurvboll har ont i ögonen av inomhusblixten. så nu springer han såfort kameran kommer fram xd

Kommentarer
Postat av: fliizzannn ;D <3

du ska fotta mig & mina powniebus :DDD <3333333

2009-12-27 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0