when it is time to live and let die



snygg bild va, höhö :d i love animals. syns det?! katt i famnen, leopard på benen och får under fötterna! (jag tror inte det är riktig får & leopard, men katten är nog riktig... nu har jag gjort lite musik. har egentligen en bokrecension att göra också, men jag fixar den imorgon i skolan. nu ska jag snart dejta min kudde. eller snart och snart? klockan är inte ens tie, jag ska ta bort sminket och sånt, sen ska jag läsa min fridatidning som damp ner i brevlådan idag. vad konstigt det kändes att skriva "damp ner" haha, dimpte ner kan man ju inte säga, men damp... hmm, jaja. imorgon är det dans som står på schemat och jag får träffa EMMMMAAAA! det var sjukligt längesen, hon kan ju aldrig träffas den skitungen! jag har uppdaterat ganska flitigt idag endå. men fyfan för er! ni är sämst. jag får inga kommentarer ju, nu gör jag som alla andra och är så omogen att jag säger att om ni inte börjar kommentera så lägger jag ner, inget kul då faktiskt. det är sant! erica är den enda som är duktig. haha! keep going baby! nu ska jag spralla  mig neråt för trappan. see u


Kommentarer
Postat av: carro

animals för lajf!!! (L) fortsätt blogga ellen!!! :D

2009-12-07 @ 22:02:58
Postat av: ericaaaaa

fiinnniiisar på bilden:D<333

2009-12-08 @ 00:41:34
URL: http://ericaap.blogg.se/
Postat av: jaaaaaaaaaaaaaaaag

fortsätt blogga

2009-12-08 @ 18:43:22
Postat av: mänd

jag kommenterar på din blogg och du på min :D<3

2009-12-08 @ 19:01:10
URL: http://theamandala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0