when you told me that i was a star in the sky

sitter i min säng och lyssnar på en skitfinlåt. riktig gråtlåt, jag älskar det! har tillochmed gjort en spellista med bara den på så den kan spelas på repeat, igår hade jag den på oavbrutet i tre timmar medan jag lämnade datorn och städade mitt rum och dushade och sånt, jag tröttnar ALDRIG!

anyway... vi var och tittade på huset dårå, det vart riktigt litet. tyvärr ingenting för oss, låg helt trångt också. synd. jag vill verkligen flytta! detta är det tredje eller fjärde huset vi har tittat på, sånna nitlotter vi har! eller är det bara för vi har för höga krav. egentligen vill jag att vi ska bygga ett hus själv. fast i och för sig finns det inga tomter till salu i lödde, och här vill jag ju bo. nu bytte min dator låt, nu spelas lady gaga ft. beyoncé med telephone, i like that song! jag har väääldigt blandat musik smak för er som undrar, lyssnar på det mesta. imorgon har vi musikprov som betyget tas på, shit. måste börja öva. talk to u later,

& juste! jag vill ha en webbkamera, det är mycket jag vill ha iof. men alltså jag är i BEHOV av en. hihi.
jaja, later!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0