with a little help from a friend.

hejsanhoppsan! :D
om en stund ska jag, min kudde och min kamera och en burk (säger man så?) b&j bege oss till lyckorna, närmare bestämt emmas hus. vi kommer sova där, ta massor med fotton äta glass. efter tolv kommer vi kolla på andra sidan häcken. the worlds greatest movie eväärrhhh! jahapp, ingen mer uppdatering idag då antar jag! dagen har spenderats med emma, mestadels på csyd. igen! haha, hade liiite pengar kvar att spendera. kom hem med en ring, världens fräsigaste mobilsmycke, tråd & ett paket pärlor lyckades också slinka med. bytte den rosa tröjan för den va förstor, grät nästan då. mycket sorligt ögonblick! tänkte köpa ett par spetstights, men fanns inte i min storlek. emma tänkte fråga om dom hade fler. men näpp, det var ödet! så då gick vi hem! ;D
sen när jag kom hem åt jag pappas pizza, fast jag var mätt och då blev pappa sur. nu måste jag packa ner min kudde, kamera och glass i en väska. annars blir mamma också sur. sura föräldrar = big nono!
när jag väl är hos emma ska vi ta stiffe och lazze på en liten runda till maxi (kanske?) och handla päronsoda, mest för att det var så jävla längesen, nu ska jag lyssna på ted gärdestad (sick?). hade bra puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0