Svaren på frågorna!

Shit, vad glad jag blev. Jag fick ihop hyffsat många frågor. Det var jätteroligt! Ska jag ha det igen i framtiden, vill jag har en utmaning. Svårare och många många fler frågor. Men det kanske inte blir mer, höhö. vi får se! Enjoy!

1. Allt bra?
Jadå! Det är fint just nu!

2. Vad fick dig att börja blogga?
Caroline Micha! <3 Haha, jag gjorde bloggen med henne, hon gjorde också en. Men hon bloggar inte längre, vilket är jättesynd, för hon är verkligen jättebra på att skriva. Sen vart det Sofia också, hon har alltid varit en sorts blogginsperation för mig. Även hon skriver jättebra!

3. Vem är du kär i?
Haha, Johanna. Du har verkligen dålig fantasi! Men jag lovade att jag skulle svara. Tyvärr måste jag göra dig besviken och säga att jag inte är kär i någon just nu ;)

4. Varför började du blogga?
Dels för att jag ville utrycka mig, och dels för att jag ville testa, jag har haft många pauser, men jag älskar att blogga och skriva. Så jag är fast.

5. Har du en tursiffra? Isåfall, vilken?
Tur och tur, klart jag har en "tursiffra" men vette tusan om den hjälper. Haha, mitt turnummer är iallfall 18.

6. Vad är det roligaste du vet?
Jag vet inte, jag gillar många saker. Men mina vänner och min katt gör mig alltid på bra humör. Så att hitta på något riktigt kul med massa kompisar är nog det roligaste jag vet.

7. Jazz eller street?
Åååh, dumma Linda! Jag vet inte! Haha, det varierar från gång till gång, men jag älskar street, om det går bra :D

8. Hur gammal är du?
14, 15 om ungefär 3 månader :D

9. Har du haft någon blogg innan denhär?
Massa, haha.

10. Vad tycker du om att göra på fritiden?
Dansa, rida och skratta och umgås med mina vänner. Annars sitta vid datan och ta det lugnt.

11. Gillar du att fotta?
Jag älskar att fotta! Men jag har ingen kamera just nu, både min och föräldrarnas är urkass, jag önskar mig en systemkamera eller iallafall en bra kompaktkamera just nu!

12. Varför är du så söt?
Paula, när ska du lära dig! Jag är inte sötare än någon annan. Och sluta säga att du är ful. Du är extremt söt!

13. Vad gör du helst en ledig dag?
Vara med mina vänner eller bara ta det lugnt!

14. Vart brukar du köpa kläder?
Det är olika, jag har inga speciella affärer i sådär, utan köper mer det jag tycker är snyggt. Men jag handlar mest i dom billiga affärerna, Gina, Veromoda och så. JC tycker jag har fått in riktigt snygga kläder!

15. Vilka länder har du varit i?
Hmm... nu ska vi se... Danmark, Cypern, Grekland, Italien, Spanien, Thailand, Tyskland, Österrike, Norge (har jag för mig, en timme eller så xD), Frankrike... Kommer inte på fler just nu.

16. Favoritfärg?
hmmm... röd har alltid varit en favorit, men lila också.

17. Vad har du gjort på lovet?
Varit med vänner och tagit det lugnt. Tråkat, typ.

18. Hur länge har du bloggat?
Oj, ett tag.

19. Hur många bloggar har du haft innan du startade denhär?
Måste jag räkna? Okej. först vare plingellen, sen sspegelbild, duvetellen, erfashion och nu denna, hejrodmans. Det blir fem!

20. Vem är din favoritbloggare?
FEBB & Foki!

21. Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara?
Vanessa Hudgens tror jag! thihi, Zac & shopping! (L)

22. Vad gör du just nu?
Svarar på frågorna och lyssnar Jordin Sparks.

23. Vilka bloggar läser du?
Okej, nu ska jag skriva alla! FEBB, Foki och Paow. Kenza, och Gaybloggen tittar jag in på ibland. Kissie och Dissie och Pissie har jag tröttnat på för jättelängesen! Sen är det vänners, Tiildiss, theryttare, theamandala, soffeloffan är några av mina vänners bloggar. Dom är verkligen värda att gå in på!

24. Lust att rösta på mig som nummer 6 hos byellen.se?
Javisst, och det tycker jag alla andra ska göra också! För Julia som frågade (egentligen inte till frågestunden, men jag tog med det här endå) fottar verkligen jättebra!

25. Varför bytar du blogg hela tiden?
Jag vet att det är jobbigt, men jag ska försöka hålla mig till denna nu! Jag bytte till denna för att den andra inte funkade. Och innan dess ville jag testa en modeblogg, och från sspegelbild till duvetellen bytte jag för att jag aldrig blev klar med designen.

26. Gör du designer till andra?
Det händer, men inte för tillfället.

27. Hur lång och hur mycket väger du?
Är det intressant att veta? Okej, isåfall. Jag är 1.64 ungefär, det vart jättelängesen jag vägde mig, men runt 45 tror jag. Det är inte underviktigt! och inte överviktigt. Jag är normal, inget annat! :)


Kommentarer
Postat av: sara

jag vill också skriva frågor fan haha :( ;)

2009-11-03 @ 16:34:25
URL: http://hejsarahws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0