en vecka i läxans tecken.

hej bloggen!
jag blir bara mer och mer oaktiv för varje dag som går! jag ska försöka hinna med att uppdatera iallafall en gång per dag denna veckan, för vi har skitmycke läxa denna veckan. blörk! skolan får gå före allt just nu. snart ska jag iväg och dansa. men först ska jag skriva upp alla läxor här på bloggen, så jag inte glömmer något! haha.

tisdag religion, punkt ett på bedömningsmatrisen 4 sidor i re-boken.
onsdag tyska glosor kapitel 2. mattemål klart, s. 91-100 läxa 6 matte. eng. 7 oregelbundna verb, temaformer.
torsdag megafettostort sv-prov på 9 ordklasser. majgad, rädda mig jag dööör!
fredag kemiprov. +o(

blöööööö! inte en enda läxfri dag!!! varför har vi veckor med nästan ingen läxa och sen veckor med extremt mycket?! so not fair! sen ska jag hålla muntligt föredrag för klassen i engelska v. 49, och engelska är verkligen inte ett av mina starka ämnen! och sen måste jag och caroline skynda oss med den talande boken om new york. det är bara plugg, plugg och mera plugg som gäller nu. så nu blir det fullsatsning! hoppas ni förstår att jag måste lägga bloggen åt sidan ett tag nu. skolan tar verkligen all min tid :(

Kommentarer
Postat av: matilda ;)

har du köpt den än,för det va väl den tröjan du kolla på?:D

2009-11-11 @ 19:53:17
URL: http://tiildiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0