håll huvudet högt så är de klart du aldrig ramlar.

hejhopp! torsdag idag. läxdag idag. fuck! har kemiprov imorgon och jag har inte ens börjat plugga! jaha, dags att öppna boken kanske... jaja. hade svenskprov idag ja, jag vet (eller det känns) att det gick rent åtahelvete., utan att överdriva. vill helst inte ha tillbaka det över huvudtaget! jahapp. har precis ätit sallad, vilket var det roligaste jag kunde fixa, jag mådde jätteilla på tyskan och när jag kom hem mådde jag illa, men var hungrig. skum känsla? hallelujah och kelian går på repeat här hemma just nu. båda två är så sjukt fina låtar! jag är inget stort ken ring fan, men både kelian & ber en bön är så himla fina låtar! jag älskar låtar som är tillängnade någon. kelian är ju till ken rings barn och ber en bön är till hans syster som är cancersjuk. har ni aldrig lyssnat på ken ring tycker jag ni ska ge han en chans! jaja, nu är det väl dags för mig att öppna kapitel 8 om jonföreningar och salt och sånt skit i kemiboken. men TACK till jesper, min no-lärare att han har gjort flippkort till oss. jag vet inte vad jag hade gjort utan det. självmord? haha, maybe. jaja, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0