i väntan på maten...

hej på er!
förlåt att jag inte har bloggat på ett par dagar men i onsdags fick jag vaccinet mot SI och blev sjuk på natten efter. jag fick över 38 graders feber och dunkade huvudvärk, värk i hela kroppen och fruktansvärt ont i armen. jag är hemma från skolan idag också, fastän jag är bättre. men jag är fortfarande så orkeslös att jag inte orkade gå. nu sitter jag i soffan med datorn och katten sovande vid mina fötter. mysigt! haha, jag väntar på att mamma ska komma hem från jobbet med min mat! jag kan verkligen inte äta när jag är så sjuk som jag var igår, så nu är jag verkligen hungrig! och gissa vad det blir? MCDONALDS SÅKLART! :D haha, tjockis som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0