igår&idag

hejhopp!
guuuud vilken känsla idol var igår! magiskt!!! helt sjukt att se 12 tusen männsikor göra vågen i perfekt harmoni och höra 12 tusen människor skrika,jubla,applådera och stampa med fötterna allt man pallar! fick se (förutom tove, erik, mariette & calle) eddie, rabih, erika och reza också! skitkul. erik var verkligen bäst igår, han var helt sjukt bra! det var helt sjukt när han sjöng hey jude. gåshud! jag tyckte det var rätt att mariette rök, hon var skitbra, men endå sämst. när hon sjöng sin andra låt satte alla på sina mobiltelefoner och började lysa med dom, gåshud igen! nu vill jag inte att någon ska åka ut! alla som är kvar är lika värdiga vinnare! jaja, idag har jag varit med mammii och shoppat, massa mys på det! sen kom vi hem och drack glögg, som jag tvingade i mig, fast jag inte gillar de, julstämning ska ändå vara julstämning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0