im back! do you remember me?

hej! har ni glömt bort mej? nej jag tänkte väl!
gud vad jag har saknat er, och bloggen! ni anar inte. men jag har verkligen inte haft tid! idag var jag hos felizia, har haft sjukt med skoj! jag fick låna isac och så red vi ut i skogen. det vart verkligen bäst att få sitta i sadlen igen! isac skötte sig fint, han är sjukt fin! fliz red harrimcflarri och han var galen som vanligt! sen försökte vi lära guss, flizans hund att hoppa upp i soffan, de gick inte så bra... hahaha. jag vet inte riktigt mer vad jag ska berätta för er. men om ni kommenterar nu, så lovar jag att uppdatera massa massa igen. ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Ibland hinner man inte blogga men kul att du e tillbaks igen

2009-11-17 @ 11:31:09
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0