JAG ÄLSKAR TOVE!

WHAAAAAAAAAAT?!
hur tänker idoljuryn egentligen? tove är bäst och så är det! om hon inte är kvar om tre veckor när idol kommer till malmö och jag ska dit och kolla så ska jag absolut inte med, då säljer jag min biljetter! jag menar rabih, vad gör han ens med i programmet? jävla fjortisar som blir kära och har för rika föräldrar som betalar telefonräkningen med glädje, eller eddie. som jag lyssnar på just nu. FAALSKT! så GO tove, vad juryn än säger!!!!!
fast detta var ju bara min åsikt, vad tycker ni själva? :)

Kommentarer
Postat av: så snartt sk jag skaffa jag lovar ccccccccllllllaaaa

ska du kolla på idol ? :o

för länge sen när jag skulle bestäla biljetter var dom slut :(

eller ska du gå på den före? <3

2009-11-08 @ 15:41:55
URL: http://jag ska börja med desigen ja :D
Postat av: Emma

jag tycker också att tove var grym med sin låt! :)

2009-11-08 @ 16:48:12
URL: http://emmaswardrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0