låtsasengelska i köket.

godmorgon!
gud vad bra ni är på att kommentera, jag blir skitglad! fortsätt så, och bättre, så kommer ni älska min blogg, för den kommer bli bäst! haha. jag vet inte vad jag är sugen på att göra idag, ingenting. allting. lovet är slut imorgon, endast hemskt. jag hade lätt kunnat vänja mej vid detta, typ vakna tie men inte gå upp förrän halv ett, extremt skönt! varför är inte livet ett lov? det spelas if i were a boy på full volym där nere. och vilma sjunger med på sin låssasengelska. gud vad jag kan irritera mej på det, välj en svensk låt förfan! men jag har ju också haft mitt egna spåk i tron om att det vart engelska, ganska roligt endå, alla gör ju det? man härmar och tror det låter skitbra. det är egentligen ganska gulligt, och så en sån låt som beyoncés if i were a boy, jag dööööör! haha, vi ses!


Kommentarer
Postat av: FEBB

åh det låter trevligt! jag har bara tagit det lungt, varit med kompisar, firat en kompis, varit på värmdö :P

2009-11-01 @ 11:48:48
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0