ellen här ja!

hej vänner!
jag tröttnade till tusen på att min gamla blogg inte funkade, så amanda sa att jag kunde göra en ny, och jag kom hem och gjorde en, svårare än så vart det inte. så nu testar vi här ett tag. jag hoppas ni kommer trivas och besöka igen och igen och igen! haha. jag vet inte riktigt under vilken kategori jag kommer placera den här bloggen än, min förra vart en modeblogg, men det känns inte så lockande att starta det igen, detta får helt enkelt bli en blogg om sånt jag brinner för, dels mode. såklart. men även om mina intressen. dans, ridning & umgås med mina vänner, men också om tusentals andra saker som ploppar upp, haha. ni får väl vänta och se helt enkelt! jag kan lova redan nu, att bloggdesignen bara är tillfällig, eftersom jag vill komma igång med mitt bloggande, men endå ha en liiiite personligare design än bara dom vanliga. men jaaaa... vart var jag. juste, jag önskar dej varmt välkommen och jag hoppas att du kommer återvända, du är iallafall välkommen tillbaka!
du glömmer väl inte att lämna dina avtryck nedanför, i mitt kommentarsfält? ;)

Kommentarer
Postat av: hemligt

hejhej

2009-10-31 @ 18:19:59
URL: http://miiiineare.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

2009-11-02 @ 11:36:56
URL: http://emsers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0